• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Många ucförfrågningar

M

Micko

Gäst
Poäng: 0
Hejsan! Är de öns möjligt o göra en ansökan när man har 16ff 20.7% ! Någon bank som Godtar många uc ff ?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Trias

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
25 Oktober 2016
Meddelanden
1 522
Mottagna reaktioner
969
Poäng
787
Hejsan! Är de öns möjligt o göra en ansökan när man har 16ff 20.7% ! Någon bank som Godtar många uc ff ?

Under 15 procent är det som gäller. Iaf om du ska ansöka om högre belopp.
 
M

Micko

Gäst
Poäng: 0
Ok ! Fick till svar av springfinance att Jag tror inte att dina förfrågningar eller din riskprognos behöver vara något som i sig står i vägen för att vi ska kunna titta på en privatlåneansökan. Jag kan dessvärre inte garantera dig att din ansökan skulle bli beviljad då vi alltid behöver ta en kreditupplysning innan vi fattar beslut om en ansökan. Är de någon som provat springfinance med många ucförfrågningar dålig score ?
 

pannik

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
1 Maj 2017
Meddelanden
224
Mottagna reaktioner
35
Poäng
137
Ok ! Fick till svar av springfinance att Jag tror inte att dina förfrågningar eller din riskprognos behöver vara något som i sig står i vägen för att vi ska kunna titta på en privatlåneansökan. Jag kan dessvärre inte garantera dig att din ansökan skulle bli beviljad då vi alltid behöver ta en kreditupplysning innan vi fattar beslut om en ansökan. Är de någon som provat springfinance med många ucförfrågningar dålig score ?

Vet inget om dom, men skulle nog helst söka hos någon förmedlare som har dom då.. Du har ingen ffr som går ut snart? Om du kan vänta ett tag till? om du kommer under 15% så kan man skicka sin uc i mejl till balanzia..
 
M

Micko

Gäst
Poäng: 0
Tänkte ett lån på 70000 ! Men dessa ucförfrågningar så vill man ju inte chansa o slänga iväg fler o bli nekad. Någon som har erfarenhet av banknorwigan hur dom ser till många ucförfrågningar?
 
M

Micko

Gäst
Poäng: 0
Fick typ samma svar av bigbank,Då vi gör dessa individuella bedömningar har vi inga specifika gränser när det kommer till antal uc förfrågningar eller score och därför är det svårt att säga om just du skulle bli beviljad ett lån ! Frågan är om man ska söka genom låneförmedlare som har dessa/vilka har dessa ?
 

pannik

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
1 Maj 2017
Meddelanden
224
Mottagna reaktioner
35
Poäng
137
Fick typ samma svar av bigbank,Då vi gör dessa individuella bedömningar har vi inga specifika gränser när det kommer till antal uc förfrågningar eller score och därför är det svårt att säga om just du skulle bli beviljad ett lån ! Frågan är om man ska söka genom låneförmedlare som har dessa/vilka har dessa ?

Vänta åtminstonde ut dom som går ut snart..
Lendo har balanzia och big bank, vet dock inte hur bra big bank e.. Dom ville ge mej 16,35 % i ränta och högst 75000 när jag fick 250000 med 7% ränta hos ica.. haha
neh om jag va dej skulle jag vänta ut dom två sen skicka kopia på din uc till balanzia..
 

655321

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
30 November 2017
Meddelanden
241
Mottagna reaktioner
46
Poäng
147
Vilket skitsnack! Vad annars grundar de sina "individuella bedömningar" på om inte UC?
 
B

bov

Gäst
Poäng: 0
Vet inget om dom, men skulle nog helst söka hos någon förmedlare som har dom då.. Du har ingen ffr som går ut snart? Om du kan vänta ett tag till? om du kommer under 15% så kan man skicka sin uc i mejl till balanzia..


Vad menar du med att skicka in UCn till Balanzia? Står inget om det på deras sida..nåt man kan göra eller?...Eller menar du att man ska försöka ta ett lån hos dom och dom tar en till UC kanske?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp